..................

Det gör verkligen så ont ibland .
Jag vet att jag gjort misstag i mitt liv , men det är MINA misstag och absolut ingenting som andra ska prata om !
Jag vet vad som är rätt och vad som är fel !
Jag vet också att jag inte alltid väljer rätt vägar i livet ! Jag vet vart jag vill och vem jag vill dela mitt liv med ! Men man får inte alltid som man vill och JAG VET att man måste acceptera att livet inte alltid blir som man vill !
Men det är okej att drömma och det är okej att hoppas !!
Jag vill göra så mycket , jag vill komma så så långt !
Och jag vet att även fast att mitt hjärta svider och inte fungerar som det ska utan "dig" så måste jag gå vidare och hitta en annan del av mig som mår bra , utan "dig" vid min sida !
Jag måste lämna det som var bakom mig och hoppas på att få känna kärleken igen !

Det är för oss solen går opp.
Lyser som guld, för kärlekens skull !!


Men hur gör man ???


I took for granted, all the times
That I though would last somehow
I hear the laughter, I taste the tears
But I can't get near you now

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

I wonder how we can survive
This romance
But in the end if I'm with you
I'll take the chance



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0