Ensam ??

Hej , klockan är snart 04:50 okej jag kan inte sova , jag bara tänker och tänker ..
Jag har tagit ett väldigt svårt beslut idag :S
Det va jobbigt , men det kändes rätt ..
Hon gjorde sitt val genom att välja bort mig .. Nu har jag gjort detsamma , jag menar absolut inte att jag gjort det av samma anledningen ..
För ni vet ju vart jag står när det gäller en sån sak..

Igår va jag uppe hos Marina med en massa polare :) vi hade det hur skoj som helst ! sjöng singstar och grejer haha skit skoj helt enkelt :)
Idag har det bara varit lungt , varit hos Marina idag igen , men gled hem tidigt :)
sen dess har jag bara varit hemma och haft grymt tråkigt !



Om man blir svartsjuk så bryr man sig !!
Now I know my heart is breakable!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0