Hej..

Hej , nu har jag äntligen flyttat , jag vet att det ska/borde kännas helt underbart , men det gör det inte ..
Jag är absolut inte van med att bo ensam . Jag saknar alla underbara dagar , då jag kunde se fram emot att komma hem till dig , jag saknar dom stunderna jag var hemma och väntade på dig , för då viste jag att du skulle komma ..
Nu vet jag ingenting .
Kommer jag fortsätta vänta ? kommer jag gå vidare och söka ? Jag vet inte :s

Jag vill bara vara "där" , ligga i "den" soffan och sen lägga mig i "den" sängen för att sen vakna upp på morgonen och känna att jag verkligen trivs med mitt liv ..
Jag vet inte om det är pga av alla förändringar som jag känner så här :S
Jag vill bara inte leva ensam . Jag hatar att vara ensam ! MEN jag vill inte leva med någon annan heller !
Jag måste klara av det här , jag måste förstå att det inte är som det var :(




Jag är så glad och lycklig över att jag får ha dig som min vän !:) Du betyder mer än allt faktiskt !
Det är dig jag kan prata med om allt och jag vet att du finns för mig JÄMT ! Det har du alltid gjort ..
Nu, precis nu skulle jag verkligen behöva dig , jag skulle vilja spola tillbaka tiden tills då jag låg och tittade på Harry potter och jag hörde dina små suckningar brevid mig för att jag redan hade tittat på filmen ca 1000 ggr :) Jag saknar nätterna då du tagit med dig godis från godisautomaten på jobbet och du väckte mig , så satt vi i sängen och åt godiset och tittade på film :)

Jag har fått en jobbig perjod nu , jag vet inte om det är pga flytten , men jobbigt är det verkligen !
Jag hoppas så fruktansvärt mycket , och jag saknar så det ilar i hela mig !




Jag vill inte , men jag gör det ! JÄTTE MYCKET !

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-31 @ 23:27:51
URL: http://k
Postat av: mikis

jag vill inte att du ska leva kvar i dåtid försök att hitta dig själv och gå vidare, men jag kommer finnas som vän...

2009-10-31 @ 23:30:26
URL: http://mikaelnordlof.blogg.se/
Postat av: Amanda

Saknar dig lilla Lallis , måste ju få se hur du bor :) <3

2009-11-01 @ 17:17:55
URL: http://amandamsc.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är underbar Lalla du klarar det! Du är ingen person som bryter ihop.. du har så många som hjälper dig och älskar dig för den du är :) Vi finns JÄMT för dig.

Jag skulle inte kunna leva om du försvann. Du är mitt hjärta och det kan man inte leva utan!



jag älskar dig och det hoppas jag du förstår!

2009-11-01 @ 22:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0