.........

Hej, Vänner det är någonting som man ska ta hand om , jag har nog inte så många vänner kvar känns det som , för jag har dragit mig tillbaka dom senaste månaderna . Men jag har några ,och en av dom är en vän som betyder mer än någon annan , en som finns där i alla väder och som stöttar mig i allt ! Den personen går inte att ersätta med någonting ..
Jag accepterar min situation som jag lever i , jag försöker att skilja på känslor och känslor , men jag måste erkänna att det är fruktansvärt svårt att kontrollera ibland..
Jag är på väg att att hela mig själv , men det kommer att ta sin lilla tid och det får vännen respektera, jag har sagt vart jag står och jag döljer ingenting ..
Vi pratar om allt och du har betättat om hur du känner , jag accepterar det också , men som jag har sagt så är det känsligt än så länge , men jag stättar dig till 1000 även om jag inte kan lova dig att jag alltid sitter brevid dig eller ringer  varje dag. För du vet att om det går så långt som jag vet att du hoppas så blir jag JÄTTE GLAD för din skull , men för mig skulle det kännas konstigt , för det skulle inte fortsätta som nu ..
Du tycker om någon , någon som jag också känner är en vän , jag har sagt dumma saker om henne i det förflutna men jag hoppas att det är glömt och att vi alla kan gå vidare och lära känna varandra på en ny nivå :)
Jag är inte felfri , inte någonstans faktiskt , och jag vet att jag sagt väldigt dumma saker .
Jag vill att alla mina vänner ska vara lyckliga , jag vill kunna skratta , le och vara lycklig tillsammans med dom..
Just nu så känns mitt hjärta som en tung börda , men jag lär mig snabbt :)
När vi träffas alla tre så känns det inte fel , det blir ingen pinsam tystnad , för det känns på något sätt som att vi alltid har varit vänner , vi har alla mognat och fått nya erfarenheter av livet sen vi möttes förra gången , och bara det visar att vi har mycket att lära ut och ge varandra.
Vi har alla delat mycket , både skratt och gråt ..

Nu tacos mina vänner:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner mig träffad, smickrad, glad och ledsen. Nu vill jag inte förlora fler vänner!



I had a great time last nignt!

du är en Toppentjej!

2009-10-25 @ 21:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0