Önskar, önskar, önskar!

Hej , sitter här i min ensamhet och bara funderar, funderar på vad jag vill , hur jag mår och hela den biten !
Jag saknar så mycket så att det gör ont i hela mig varje dag ! Jag älskar så mycket att det är helt sjukt .
Det känns som att jag aldrig kommer kunna släppa in någon igen , nästan som om jag vore rädd för att bli kär i någon annan !
DU kommer alltid att vara the one för mig , och som jag känner nu så kommer det inte kunna gå en dag utan att jag kommer tänka på dig minst 1 gång.
Nu är vintern på väg och det brukade vara en årstid som vi såg fram emot , men nu ser jag faktiskt inte fram emot den det minsta! Jag önskar att vi kunde skippa vintern i år .. Vill inte börja tänka på allt roligt som vi ALLTID gjorde ! Haha ja som när fredrik tex åkte bobb bakom bilen genom hela stan , rondellen och allt :) han satt där och sjöng (skrek) sweet miss blue how do you do om och om igen haha, du körde och matte och Julia va också med :) gud va vi skrattade :D
eller som den gången vi va på flygfältet och sladdade och med din bil , den va ju framhjulsdriven så du fick dra i handbromsen åt mig så styrde jag :) jag kunde inte dra själv för då gjömde jag av att styra :) haha
eller alla våra skoter turer :) ja allt !

Fy fan va jag önskar att livet kunde vara lite annorlunda . önskar att allt kunde vara som förut !


Jag saknar dig jämt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0