Lycklig

Heej , nu har jag gjort det ! hoppas på ett JAAA ! :) hehe ..

Idag blir det en VÄLDIGT lugn dag framför tven med en massa mys ;)
är inte sugen på så mycket annat när det regnar ute :) men men det är mysigt !

Jag vill att det ska vara som förut ! att tiden inte ska ha gott så fruktansvärt fort , allt va ju så mycket bättre förr !
Men jag antar att det finns en mening med det mästa .
Tänk om nästa liv blir detsamma ? Tänk om man är samma person och att det händer samma saker í alla liv utan att man vet det .
I fall det är så , så kommer jag att bli sårad idag :S Jag kommer tråffa på samma gamla falska människor igen, och i så fall så kommer jag även att ha samma underbara vänner igen :D

men men det är nog ingenting som man ska tänka på ..





Nu är jag lite nyfiken över vilka som läser min blogg :) det blir bara fler och fler :)
släng gärna in en kommentar :D


Hej hopp !

                                                                      
                                                         Min underbara vän Julia och jag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser din blogg lallis :)

2009-05-27 @ 21:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0