Trötter är jag !

Heej , varför kan jag inte sova ?
klockan är hur mycket som helst och jag är vaken fortfarande !
Har varit med Elina hela kvällen/natten , fredrik har varit  sälen och hämtat någon bil , då umgicks hon med mig tills dom kom tillbaka :) det var lika trevligt som vanligt :)

Ska till arbetsförmedlingen imorgon iallafall ... hoppas på jobb snart , orkar/vill inte bara gå hemma om dagarna , det blir tråkigt i längden !


trött är jag verkligen ! ska kanske försöka sova igen da :) hehe typ 3e gången :) hehe ...





Och till er som tror det så vill jag INTE ha barn än , JÄTTE GÄRNA någon gång men inte nu , och inte med min bästa vän ..
Jag väntar på den rätta kärleken först :)
bara för att man ibland pratar om att man verkligen vill ha barn någon gång så betyder det inte att jag vill ha det nu .. :D ni/du kanske bara har missförstått mig på något vis ...



Nu ska jag sova , god nattinatti :D

golare :P
 
                                                            Trötta jag :P


                                             Jag och David :) haha


      
                                                        Elina :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det får vara så! Men om man ständigt sover/äter/är tillsammans så kommer man aldrig att hitta någon annan. Man fastnar i det gamla man kommer aldrig över. Tänk på vad du vill och känner. För känslorna försvinner inte förrän man säger stopp!

2009-03-17 @ 09:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0