Today!

Hej , vaknade i tid idag , gick upp halv 8 idag faktiskt :)
Nu sitter jag men syster Angelica i örat :P ..
Har sovit hos far min i natt , det var inte igår faktiskt , eller det var det ju :P men ni vet vad jag menar !
Idag ska jag på möte för jag ska troligen bli kontacktperson :D
Kanske ska hem en vända också , eller så stannar jag här , det får vi allt se :P

Jag har blivit besatt av förhäxad ! köpte första säsongen och NU vill jag ha dom andra !
Jag drömmer till och med att jag kan trolla :) haha .
försöker ladda ner säsongerna nu :D 
skulle häldre velat ha orginal skivorna , men är man desperat så är man :) 

Längtar tills på torsdag kväll eller fredag :D är lite osäker på när det blir , hehe ..
vill , vill , vill :D:D

Nu ska jag fortsätta att gjo runt på allt :)

hej hopp

Mikael i garaget :)
Mikael och jag :)
Mikael och jag

Min unrerbara syster son !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0