Tjoho:)

Hej , nu sitter jag hemma hos far min igen , det var faktiskt ett tag sen :) har ätit lite kakor med anita .
Sen blir det lite kortspel också :) det var ett tag sen ..

Annars idag har jag bara varit med Mikael mfl , vi har varil och käkat kebab :) mums ..
sen har vi bara varit hemma hos honom och tagit det lungt :)

Känner mig lite närvös faktisk , det skulle ha varit för längesen :/ men jag hoppas att det kommer snart :S
annars vet jag inte vad jag gör ju ...


Söker en massa jobb nu , men det finns ju nästan inga att söka .
jag får söka i någon annan stad .
Man kan ju inte fasna och vara kvar här hela livet , eller ??
Det visar sig hur det blir ...


Jag vet inte hur jag ska göra , ibland känns det bra , ibland inte ..
Varför ska det vara så svårt för ? FAN !!

Jag följer vägen och ser vart den leder helt enkelt ....


hej hopp

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du vad tjejen. Om du pratar om kärleken, som sviker dig gång på gång, så tror jag att du ska försöka backa och se på ert liv tillsammans i helhet. Se det som en gammal tårta. Nästan allt är mögligt men du vill ha den biten som finns kvar utan mögel. Om du tar den, kommer det bli en tugga som du inte hinner njuta av, sen blir det bajs av det iaf. Vore det inte bättre att hitta ett bageri, där det finns massor av saker att njuta av som räcker länge. Och där kommer det hela tiden påfyllnig av sötsaker. Det jag vill säga är. Att han har ju inget mer att ge, lögner och besvikelser! Fan ge livet en chans! För även om det värker i hjärtat, så kommer det värka mer om dagen kommer du du fastnat totalt. Skaffa en trygghet, någon du vet skulle älska dina barn. Som inte skulle säga "jag ska bara" eller "om du inte gör som jag säger så.." För barnen får samma helvete!

Håll solskenet uppe och kryp inte ner under jorden!

2009-03-11 @ 11:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0