One tree hill:D

Hej , sitter i soffan och degar :)
dag har jag sökt en massa jobb :D hoppas att jag får ..!!

Sen har jag umgåtts med Elina , Fredrik och Mikis :) vi har haft jätte trevligt faktiskt , varit nera i fredriks garage och kikat lite annars bara en lungt trevlig kväll :)


Nu sitter jag och kollar på one tree hill och segar :) fan va bra det är !
lånade den av flinkan idag :)

Tycker inte om mens ! för då blir jag sugen på allt hela tiden .. :P hehe
men men det är väl någonting som tillhör antar jag .

Jag och Elina brukar ofta prata om hur det skulle vara att vara kille en hel dag :D haha
Undrar hur det skulle vara ! undrar vad man skulle föra ?
Det kanske skulle vara samma sak som att vara tjej fasst ett annat kön och lite djupare stämma :D hehe
vem vet , vi kommer nog aldrig att få reda på det heller :) 

nu ska jag glo vidare :) kanske uppdaterar snart :)


Hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0