Livet.

Heej , har ni någonsin tänkt på att allt vi gör påvärkar någon på nått vis ?
att du kan vara en stor del av någon fasst inte veta om det .
Det är coolt , men samtidigt lite skrämande, för man vet aldrig om det är på ett positivt sätt.
Men jag tror inte att man vill veta .


Jag vet någon som har påvärkat mitt liv och mina känslog,
Jag tycker inte om henne specielt mycket , men jag försöker att inte tänka på det och gå vidare . Men det är svårt
Att förlåta någon som sårat dig så mycket att du till och med hamnar i en depprition.

nu måste jag dra , men fortsätter där jag sluta sen :)

hej hopp




Det som hände den gången gjorde mig så fruktansvärt ledsen !
jag förlät , men blev sviken flera ggr på samma sätt om och om igen :)
Nu vet jag inte vad jag tycker längre , jag tänker inte på det så ofta . men det gör bara så ont att bli sviken ! även om man kanske inte känner personen i fråga så speciellt väl .

Nu har jag försökt att gå vidare , jag kommer aldrig att glömma det som hänt . Men jag kan försöka ...

tur att man har sina vänner i allafall :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett sätt att gå vidare kan vara att prata med Personen om det. Vad har hon gjort? ...Trogen bloggläsare!

2009-03-23 @ 14:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0