Längesen

Hej , nu var det ett tag sen jag bloggade , jag har inte haft tillgång till internet förens dag :)
Sitter här hos Mikael med elina :) vi ska laga mat och greja lite snart hade vi tänkt :D

Imorgon ska han åka iväg med jobbet tomt kommer det att bli det kan jag lova :)
I helgen va det ganska lungt , fredagen blev en vända på stan men Elina , Mikis , Fredrk och Marcus (Bingo) . 
Sen lördagen så blev det en lugn hemma kväll med elina och Mikis , vi spelade en massa spel och lagade god mat , vitlöks marinerad kyckling filè med lök , klyftpotatis och en massa sallad och bea sås :D gott som fan blev det !:)

Har hittar en ny blogg som jag följer , grynt kul att läsa kan jag lovas :) haha .

www.tvatusenniobordellen.blogg.se


Nu ska jag uppdatera mig lite oftare kan jag nästan lova :D

Elina och jag har precis satt i en porrfilm som vi ska titta på nu , hehe . sex är någonting som tillhör våran vardag :D Haha 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0