I don`t wanna ! But you gonna !;)

Hej igen :) Det blev en lugn kväll igår . va nere  garaget , sen åkte jag och mikis och köpte en film och ta som vi åkte hem och tittade på medans vi åt varma mackor :D gott va det , och filmen va bra ! den heter patrik 1,5 :)

Idag blir det också ganska lungt :) sitter hemma hos Mikis och tar det lungt . Mikis kanske ska hjälpa fredrik att hämta någon bil :)

Är trött som fan , skulle kunna lägga mig och sova nu :)
Vaknade av att det var en farbror här som skulle hjälpa med att spika upp lister :D Det blev jätte bra tycker jag :) hehe .
Nu ska jag snart gå in och ta en dusch hade jag tänkt :) Orkar inte , men jag måste ju . hehe ..

uppdaterar snart igen :D

hej hopp !


Jag och Mikis


Kalèn och Fredrik
Mikis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0