Heeej :)

Heej :) nu sitter jag här igen :) men Med Sandra denna gång .. det har varit en lugn dag idag ..
vi har varit och firat min pappa idag eftersom att han fyller ..

men men jag skriver mer sen :)




                                 så här snygg är hon ;) haha


Hej igen , nu sitter jag helt plötsligt ensam och bara segar i soffan .. är trött som fan och ska nog gå och sova snart ..
Längtar tills det blir helg , hoppas på en toppen sådan :)



Jag funderar ofta på vissa saker , varför ska man stå på folks sida ? varför löser man inte sina problem själv ?
Jag om någon vet att man ofta kan behöva en väns axel att luta sig mot , och jag vet att det kanske inte alltid är lätt att glömma ..
Men man måste ge det ett försök , och man måste gå vidare .
Även om man kanske inte vill eller tror att man kan  , så är det värt att försöka .. Det kan aldrig bli värre ..
Jag har också problem och jag vet att det är skönt att ha folk på "min sida"  men jag undrar bara varför det ska vara så ?
Alla kan inte vara vänner , men det finns mer hat än kärlek i världen , i min värld kan man hata många , men jag älskar bara några stycken .. 

Dom som betyder mäst för mig är ju självklart familjen , och alla mina NÄRA vänner .. Dom andra vill jag inte , men jag skulle kunna leva utan ..

nu ska jag glo vidare ..

Hej hopp




                                          Min Jennica och jag !


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0