Grattis

Hej , idag fyller min lillebror 19 år , så jag och Mikis ska dit och äta tårta mm :)

Nu sitter jag i soffan och väntar på att sötnosen ska vakna :)
Tittar på förhäxad för typ 1000 ggn :) haha ..
Älskar det !

Är röksugen , men måste försöka sluta , det är inte lätt men det måste gå :D hehe ..

Umgicks men Sussie och Natte här om dagen :) det var trevligt :)
Fick se sussies lokal som hon han skaffat till företaget hennes ..


Idag är det fredag , vad ska man hitta på? Det slutar väl med att man sitter i nå garage någonstans :P
hehe det skulle ju inte ha vart första gången det hände ..

ska glo vidare nu :P



Jag och Sandra

Kalèn och jag :)
Snygga Mikael ! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0