Fredag idag :D

Hej , idag är det fredag och jag hoppas på en klockren dag .. idag är jag på grymt bra humör :D
undrar vad man ska hitta på idag :D kanske vara med Elina , kanske träffa Sandra ? jag vet inte och det visar sig antar jag .. hehe ,...

nu ska jag gå och äta frukost , sen får vi se vad jag ska hitta på för skoj...

uppdaterar sen :D

hej hopp

 
Hej .. Nu sitter jag hemma hos pappa , har ätit lite tacko paj :)
Nu ska jag ut och försöka hitta på någonting roligt .. Det blir nog så att jag ska umgås med Mikael, Elina och Fredrik idag , alltid lika trevligt ..

Imorgon tror jag att det blir ganska lungt ..
men men ska inte säga för mycket för det kan ju ändras ganska snabbt :)

Ja, idag blev det att gå upp sent , sen har jag varit vid arbetsförmedlingen och så ..

har hjälpt pappa med facebook också :) tycker att det är lite roligt att han skaffat sån ..

men men nu ska jag dra -..

hej hopp



                                                                                              Kväller






Hej :) nu är det kväller och jag har precis duschat :)
Dax för sminket och kläderna snart da :D hehe
Jag ser att jag har fått många läsare på min blogg , hoppas att ni tycker om det jag skriver även om det bara är en del av min vardag :)
om det är nogonting nu vill påpeka eller tilllägga så är det bara att kommentera :)

Nu ska jag leta efter någonting att ha på mig ikväll :) även om det inte är så mycket som händer så vill man ju vara litte uppklädd till helgen :)


Idag fyller min underbara bror-son 3 år :D Grattis William :)

Uppdaterar imorgon som vanligt :)

Ha en trevlig kväll allihopa ..

hej hopp




Kommentarer
Postat av: Malin . S din brors fru

Ja idag är det en fin dag. din brorson fyller 3år ha de gott

2009-03-20 @ 15:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0