Föralltid:)

Heej , jag ligger fortfarande kvar i sängen .
Jag är sjukt seg och trött . känns som att man är sjuk eller nå, men det är jag nog garanterat inte .
igår vart det en rolig kväll , umgicks med Mikis , kalèn , Fredrik och elina mfl .
Vi va på fest hemma hos bingo , det var trevligt :)
jag spöade några i armbrytning;) hehe stackars pojkar ;) 

Nu ligger jag och funderar på om jag ska fixa ordning lite dillkött , börjar bli grymt hungrig och det är ju det BÄSTA som finns ! 

Idag vet jag inte vad som händer faktiskt , ska kanske umgås med Elina , Fredrik , Mikis och Kalèn sen .. Men det visar sig.

nu ska jag ta och äta :D


hej hopp




Hej igen :) har fortfarande inte lagat mat :) men jag tänkte lägga in ett snabbt litet inlägg innan jag sätter  gång:)
Ja det har inte hänt så mycket sen jag skrev sist , men tänkte lägga ut lite fina bildernära och kära :D

Hej hopp
    jag och min älskade vän ! 

                    

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja visst kan jag hjälpa dig!

Skicka bilder och inloggningsnamn och hur du vill ha de till min hotmail

emelie[email protected]

2009-03-29 @ 11:47:35
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0