"Fint väder"

Hej , nu sitter jag här och hjälper Sandra med läxorna :D
Det är inte alls fint väder , det regnar och är bara allmänt tråkigt ..
Men det ska bli lite mys idag framför tven tänkte jag , det passar bra nu när det är ett sådant väder :)

Hoppas på lägenhet nu i alla fall :) som fan längtar jag faktinskt :)

Jag vet inte varför , jag vet inte hur och jag vet inte när . jag vet bara att jag hoppas att det stannar .

köpte 5 nya filmer igår :)


  • Cry baby
  • step up 2
  • Harry potter (sista)
  • Förortsungar
  • The simpsons (filmfestival)

 Hur bra filmer som hälst :)

Idag har jag vart med Mathlda också :) Det var inte igår :) eller det var det ju i och för sig :D haha ..
Hon har fått en sån "liten" mage! undrar vad som gömmer sig i den :)

Nu ska jag fortsätta att hjälpa Sandra , skriver mer i kväll ..

Hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0