Fint väder idag :)

Heej , idag har det varit fruktansvärt fint väder ! började dagen med att ta en dusch , sen åkte jag och Mikael och hämtade fredrik och Elina :)
Vi åkte till torino och åt lite pizza :) mums ..
Åkte till smedjebacken en vända , hämtade puma :D en helt underbar katt som Mikael har fått !:)

Nu sitter jag i soffan och glor på svensson svensson :D haha helt sjukt roligt alltså :D
börjar redan att bli lite trött faktiskt , men kan inte gå och sova nu eftersom att jag har marenger i ugnen :D
nu när mensen förhoppningsvis kommer så blir jag sååå sjukt sugen på allt verkligen :D

Hoppas på fint väder imorgon också :) ska till dollar och köpa lite söta leksaker till puma :)
kanske lite annat också , det visar sig ...

Hej hopp !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0