Uppdatering

Hej igen , nu är jag hemma från att ha varit och tittat på studenten och hemma hos Elinas mamma och fikat hem hennes släckt mfl :)
Det har verkligen varit tungt idag, har haft gråten i halsen hela tiden ! Jag är så sjukt stålt över mina underbara vänner som har klarat det ! fan va ni är bra !!

Jag och Fredrik hann köpa present och blommor :) vi kom dit 20 min innan som skulle springa ut.

än en gång så vill jag säga att jag är så stålt över er mina vänner ! Ni gjorde det !!! FAN VA NI ÄR BRA !!!:)


 

     
                
                                               

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är så söt Lalla !

Vilken tur att jag har dig !!

PUSS <3

2009-06-07 @ 10:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0