Student dag

Hej sverige :P hehe , nu sitter jag och väntar på att Fredrik ska komma och hämta mig, vi ska titta när Elina , och alla andra mina underbara vänner tar studenten :)
Det är helt sjukt va tiden gott fort . Det känns som att det var igår jag och Elina satt på bryggan i ursen :)
Men nu är dagen här ! Och Fredrik också förhoppningsvis :) Vi ska hinna köpa någonting till Elina också innan dom springer ut från högbersskolan :) För när dom gör det är det klart, då är det aldrig mer skolan .:):(
Sen ska nog jag och fredrik dra vidare till stadshuset och se när studenterna kommer på flaken:).


Annars blir det nog bara lungt för min del idag :) Umgås men min underbara Mamma och ta det lungt :)
Kanske göra någonting gott och sitta framför tven :)

Nu ska jag skynda att göra mig klar, v har inte tid att söla :)

Uppdaterar senare om dagen :)

Hej hopp




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0