Måndag.

Hej, i helgen har det varit skit tråkigt rent utsagt :P nästan hela helgen i alla fall ..
I fredags va det ju studenten, det var helt underbart att se alla mina lyckliga vänner, men det har jag ju redan sagt :)
Rästen av helgen har varit helt värdelös :)
Det blev ju inge bug run för oss tyvärr , det blev ju ganska sent , sen var det ju inte direkt nått topp väder heller. men men..

Idag är det en riktigt seg dag men dåligt väder , en dag då man hälst bara vill sitta hemma framför tven med en bra film. och det är precis vad jag ska göra hade jag tänkt :D..

Nu börjar jag bli riktigt trött på att inte ha något jobb , jag söker ca 20 jobb i månaden och mitt cv är hur bra som helst , men inga jobb får jag:S typiskt..
Jag söker över hela sverige , men jag är nog inte ensam om det nu när situationen är som den är heller ..
Hoppas det löser sig snart..

Hej hopp




                                               

Kommentarer
Postat av: Tips

Om du inte har fullständiga betyg från gymnasiet är det svårt för arbetsgivaren att veta att du är seriös, ring eller gå in på de ställen du söker jobb på istället! Bevisat att det fungerar bättre än att bara skicka papper. /En som vet!

2009-06-09 @ 12:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0