Måndag

Hej alla.
Idag är det måndag och jag är så sjukt seg. Ska snart lifta med Maggan till pappa, sen vänta in Jennica :) pappa och jag kanske tar en tropp till gränges och hämtar henne, vem vet :)

Idag ska vi ha så sjukt roligt :)
Umgås med vänner och bara må bra !

Idag åkte Julia till norge för att jobba , kommer verkligen att sakna henne !

Har börjat titta på OC igen också :) fattar inte att man kan bli så fasst i ett program , menmen sjukt bra är det iallafall .:)
är inne på 2a säsongen nu så kanske är bäst att hämta mina andra boxar snart :)
Med det får bli en senare fråga :P

Nu ska jag dra vidare ..

Släng gärna in en kommentar eller 2 :)

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Elina

Kom och hämta dom du :D Försökte ringa dej nyss , men de gick inte .. :/ Puss

2009-07-28 @ 15:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0