Lördag idag..

Hej alla, idag är det Lördag och jag känner mig helt seg. Igår va jag barnvackt till min underbara systersom Jonas:) vi käkade en massa chips och jordnötsringar och mös i soffan :)

Just ni sitter jag i soffan och glor! Tänkte börja göra ordning mig, men det känns ganska värdelöst att göra det när man inte ens vet om det blir en hemma eller ute :)



Jag hittar inte orden för vad jag ser i dig , men dom finns här i mitt hjärta dom finns här just för dig !
och jag lovar och jag svär fast en tiden flyr sin väg att jag aldrig lämnar dig så länge du behöver mig vid din sida !
Jag tar dig till mitt hjärta, jag vill säga alla svar, kanske är dom lite slitna, men dom visar vad jag har.

<3

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0