Begravning idag.

Hej, idag har det varit en jobbig dag.  Idag har vi begravt min stora kusin Christopher.
Det är så fruktansvärt.
Jag trodde inte att min första begravning skulle vara när någon så ung lämnade oss.
Det var en väldigt vacker begravning, men det var så jobbigt att se hur alla nära och kära va/är så fruktansvärt ledsna.

Han va en fin människa även om han som så många andra gjorde mycket fel. Men det finns ingen på våran jord som är perfekt, det var inte Christopher heller. Han är inte mer än människa precis som du och jag.


Vila i frid kära Kusin, du kommer föralltid finnas i våra hjärtan!
Ta hand om dig tills den dagen vi ALLA mötts igen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0