Trött

Hej , har nyss vaknat . Lyssnar på min och MIN Jennicas låt (whatever you lite) i love it`!!!!
idag är det söndag , ska till doktorn imorgon och prata om att jag vill förminska mina bröst :S
jag orkar inte ha stora mer , får så ont i min rygg och mina axlar , nacke mm ..

Igår vart det en lugn kväll i alla fall .. Jag var med sandra och co .. vi satt hemma hos sandra och tog det lungt ..
träffade jannice en vända också , vu har såå mycket som vi MÅSTE upptadera varandra med ..

Fan va trött jag är nu ! kom hem 04:00 så jag får nog skylla mig själv .


Hur ska man orka ?
måste jag vänta ?


Du är min vän ?
jag din?


Älskar och Saknar MIN Jennica !!
hon är min lysande stjärna som aldrig slocknar !!



You can have whatever you like !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0