Sårad...

Sårad , ja det är precis vad jag är ..
Jag trodda att lägnerna hade slutat och att det inte skulle vara nå mer skitsnack ,
men jag hade fel .
att gå runt med tegelstenar i ryggsäcken kan inte vara roligt , men det är bara den som bär på dom som kan få dom att försvinna ..
Varför gör du inte det da ? , får dom att försvinna ?

sluta att göra mig ledsen mer . När du nekar sanningen så blir jag bara mer sårad ..


Idag har jag bara varit med mikis , jag har funderat på sanningen ,
jag har hoppats och jag har förstått ...


snälla berätta bara för mig ...


Hej hopp

Saknar dig Jennica ! fan va jag längtar tills du kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du fixar det här tjejen, du är så pass stark! Men du vet att du är värd någon bättre. Ta hand om dig Kram

2009-01-20 @ 11:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0