Nyvaken.

Hej , har precis vaknat , ligger och tittar på andra avenyn och bara tar det lungt :) det är skönt ..
vaknade även inatt av att mikis kom hem från jobbet , så mysigt ..
Det känns som att det var längesen jag fick sån närhet som nu :)
Ibland känns allt så bra , men iblan känns det som att allt är åt helvete .

Idag blir det ganska lungt , träna lite , plugga :) sen vet jag inte ..


I helgen blir det lungt , ska hitta på någonting med Mikael , vill göra någonting riktigt skoj :)
vi ska äta tacos i alla fall har vi bestämt :)
sen ska han flytta ...
så då lagar jag mat medans :D

nu ska jag gå och äta frukost :)

Hej hopp !

Träffade min Jennica igår också ! älskar dig gumman min ! ses snart igen ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0