Nytt år ...

Hej allihopa , nu är det 1a januari . hoppas att allt blir anolunda då..
Jag hade inte det bästa nyåret , va med sandra på emotels eller hur det stavas :P
spelade biljard och så .. Sen satt jag mest i ett hörn och deppade ...
jag fattar inte varför DU inte bryr dig ! jag fattar inte varför du bara skiter i vilket !!..

vid 12 slaget så fick vi ett glas chanpange , sen gick vi ut och tittade på raketer :)
sen strax därefter så gick jag hem ..

Nu sitter jag bara och segar och väntar . det är inte ovanligt att man får göra det ..
men men .. kanske skriver mer sen ..

hej hopp ...

Kommentarer
Postat av: Johan

Gött Mos....!!!!

2009-01-04 @ 18:15:19
URL: http://www.lodismk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0