Klockan

Klockan bara går och går , jag vet inte vad jag ska göra ..
Sitter vid datorn medans Sandra har slumrat till på soffan :)
Mitt liv är nog väldigt kompliserat , jag vet inte själv hur jag ska leva det :).
Jag får nog ta dagarna som don kommer helt enkelt ..

Idag har jag varit med Sandra i saxdalen hela dagen, Marcus kom förbi en vända också .
Jag och Sandra har läst om lite spöken och så , det är grumt intressant ..

Imorgon blir det lungt hemma hos mamma . ska göra dill kött :D såå sjukt gott !!

Fan va trött jag är nu , kanske är dax att lägga sig i sängen och bara somna in :) och sen kanske sova hela dagen imorgon .
Men det gick ju inte eftersom att jag ska vidare litte mamma ..

Ha det fint alla människor :P

hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0