Hmm:S

Jag vet ju att du har gjort det ! jag vet också att du får göra vad du vill , men det känns bara så konstigt ..
Ljug inte för mig för du vet att jag vet sanningen .. du vill bara inte vara med när jag ställer alla frågor och när jag vill ha alla svar ..   Och jag vet varför ...

Idag ska jag hjälpa Mikael att flytta , sen har vi planerat att vi ska göra tacos :) såå gott ...
Sen mot kvälles så är vi sugna på någonting riktigt skoj . Vad , det var ju en annan fråga :D hahaha ...

Just för tillfället så ligger jag i sängen och tittar på tv :) snart ska vi åka .. jag VILL ligga här ett tag till :D hehe ..

menmen nu ska jag klä mig och sen röka ...:S


hej hopp :)
 

Jennica - I miss yaa soooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0