......

Hej , i går va det en trevlig kväll , va hemma sos Sandra med några vänner och drack lite ..
sen drog jag vidare till Jocke och co :)

Nu sitter jag hemma hos min far och bara tar det lungt , väntar på min vän och sen blir det film hos Sandra....


Livet känns lite lättare nu , jag kanske håller på att gå vidare , eller så kanske det bara känns så ..
jag vet inte nu vad son håller på att hända ..

och om vissa tror att jag gör samma sak som vissa gör mot mig så tror ni/du helt fel ..
jag skulle ALDRIG utsätta någon annan för samma sak . ni/du kommer inte förstå vad det är jag går igenom förens du/ni ser det med egna ögon ..
du vet inget , så säg inget ..


hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0