Elak..

Jag fattar inte hur man kan vara så elak som han .. Han bara ignorerar han lovar och lovar , sen skiter han i en sen ..
vag gör man med falska vänner ? vänner som igentligen inte borde få vara en vän , för den förkänar inte det .
Man bli så ledsen , hur kan en person som alltid har ställt upp och funnits där en dag vända och bara skita i en , bara ignorera ..

När ska tårarna sluta rinna ? när ska man lära sig att man inte kan lita på alla ?
inte ens den person som känner mig bättre än någon annan finns där för mig idag .. Jag kan inte lita på han ...
Jag trodde aldrig att jag skulle tveka på våran vänskap , men du är ingenting för mig längre . du tittade bort när jag behövde dig som mäst .. tack vara dig så ligger jag på botten nu ..
du lovar och lovar , sviker och sviker .. ljuger och ljuger ..
jag känner mig så jävla sviken .. det gör såå fruktansvärt ont i hela mig .. jag vill bara gråta , skrika , hoppa och slå sönder saker ....



Jag och Min enda Jennica <3

Jennica, Sandra - tack för all stöd från er .. ni är underbara ! dom bästa vänner en lalla kan ha ! Jag älskar er såå sjukt mycket ...

Tack !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men även du har behandlat folk så..... Så vad är du för vän..?

2009-01-17 @ 02:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0