Bobb..

Hej , igår va jag , Mikael och Julia ute och tittade och åkte bobb :) hehe ..
Fan va kul det var ... ett tag i alla fall :P

Idag kanske det blir en vända till uppsala , Matte kanske ska hämta en bil där ..
sen hoppas vi på att det blir nå skoj ,..


Fan va trött jag är , har inte varit så här seg på sjukt länge tror jag ..
Vill bara lägga mig ner i soffan och slöa heeela dagen ..

Kärlek är någonting som ingen KAN förstå sig på . hur ska man kunna göra det när det händer okika saker i allas liv heeela tiden .
hur ska man kunna veta hur andra har det ? specielt när man inte vet hur man själgv har det ?

Jennica - Fan va jag saknar dig ! vill att du ska vara hemma med mig !
Men självklart så tycker jag att det är bra att du jobbar :)
Älskar dig min älskade gumma !!


Hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0