Heeej..

Hej , sitter och här och glor med min systeryster ..
Idag har jag bara vaknat och sen åkt från mamma till pappa :) har varit lite mycket nu för tiden :)
eller ja , såg någon gång det inte är det ...


jag vet inte vad jag ska tro om allt som händer , vad gör man när det händer sånna här saker ??

Igår va jag men Mikael och Elina , vi gjorde inte så mycket , handlade på coop osv ..



Uppdaterar (kanske)senare ..

hej hopp


En låt till mig från en vän ..


It hurts me to see him treat you the way he does
It hurts me to see you sit and cry
When I know I could be so true
If I had someone like you
It hurts me to see those tears in your eyes

The whole town is talking, theyre callin you a fool
For listening to his same old lies
And when I know I could be so true
If I had someone like you
It hurts me to see the way he makes you cry

You love him too much, youre too blind to see
Hes only playing a game
But hes never loved you
He never will
And darling, dont you know he will never change

Oh, I know he never will set you free
Because hes just that kind of guy
But if you ever tell him youre through
Ill be waiting for you
Waiting to hold you so tight
Waiting to kiss you goodnight
Yes, darling, if I had someone like you


Kommentarer
Postat av: Jennica

Hej mitt hjärta<3

Har läst allt du skrivit o jag är rörd!! Älskar dig nå så fruktansvärt! De vet du!.. Går inte en enda dag utan att jag tänker på dig. Från att ha umgåtts natt o dag! Till ingenting!! Hur känns de!? Jo förjävligt!! Som att en del av mig är på en annan planet.. Nu får vi fixa detta.. Jag älskar dig iaf o snart ska vi ses.. Tänker på dig vännen min,, all the time. Skriv!? Pusspuss love<3 din vän jennica för alltid...

2009-02-18 @ 15:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0