.....

                                         Jag vet inte vad man gör när det känns så här svårt ...   Varför ber han mig inte bara dra åt helvete istället för att göra så här ?  Han vet ju vart jag står och vad jag vill !  som jag har skrivit förut så gör kärleken verkligen ont .. på alla sätt och vis ....  Vad gör man när man älskar någon så mycket men inte får den responsen man vill tillbaka ?  Det kanske är dax att gör någonting nu menans det fortfarande går !  Kanske är det bättre att må dåligt en tid utan han , för att sen gå vidare ? Gå min egna väg , där det finns andra stigar att välja .. En dag kanske till och med jag väljer rätt ..        I really shouldn’t miss you, but I can’t let go
Jag vet inte vad man gör när det känns så här svårt ...  
Varför ber han mig inte bara dra åt helvete istället för att göra så här ? 
Han vet ju vart jag står och vad jag vill !  som jag har skrivit förut så gör kärleken verkligen ont .. på alla sätt och vis .... 
Vad gör man när man älskar någon så mycket men inte får den responsen man vill tillbaka ? 
Det kanske är dax att gör någonting nu menans det fortfarande går ! 
Kanske är det bättre att må dåligt en tid utan han , för att sen gå vidare ? Gå min egna väg , där det finns andra stigar att välja .. En dag kanske till och med jag väljer rätt ..
       


I really shouldn't miss you, but I can't let go

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch! De lät inge kul. Hoppas de löser sig iaf!

Kram

2009-02-15 @ 20:58:42
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0