Dag ...

Hej , nu sitter jag hemma hos far min som inte är så ovanligt nu mera :) söker lite jobb osv , så om någon av någon konstig anledning har ett jobb åt mig , säg till :)
Igår va jag med Maggan , Sara och Anette . vi åkte runt och glodde på det fina finterlandskapet som vi bor i :) hehe ..
Vill tatuera mig nu :)
Vill operera mig nu :D
vill göra allt nu :) Hehe

Ja vad händer idag da ? Kanske bara vara hemma och glo på film ? Men det känns ju som att det är en ganska dålig planering med tanke på att det är grymt fint väder ute :D
Så jag kanske tar och kidnappar några av mina tjejer och drar ut med bobben :) hehe


I helgen va det ganska lungt i alla fall , Fredagen blev det en vända till jönköping med Mikis, Fredrik och Elina :)
Fredrik skulle köpa en v70 tdi :)
så i sängen låg jag inte förens kl 11 på lördag förmiddag :)
Sen kom man upp runt 4 , då va det bara att åka och äta , sen hämta fredrik och Elina .
Till slut så hamnade vi i garaget och blev kvar där tills ca halv 1 :)
När grabbarna va klara så drog vi ut för att söka efter en trevlig is att åka på :) Men det var inte plogat någonstans typ så vi fick åka hem och sova :(..


Nu vill jag träffa MIN Jennica ! saknar henne sjukt mycket ....
Min stjärna som aldrig slocknar !!
Älskar dig !!!

hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0