Tisdag

Hej , idag har det varit lika tråkigt som alla andra dagar den här veckan. allt är så tomt !
Jag vet inte längre vad jag ska göra på dagarna , jag vet inte längre hur jag ska leva mitt liv.
Men precis som alla andra nybörjare så hittar jag nog mig själv igen.

Sorgen tränger sig på hela tiden ! Jag försöker verkligen att inte tänka på det , men allt är så jobbigt och det dyker upp i mina tankar/drömmar heela tiden !
Jag trodde aldrig att det skulle sluta så här .
det har ju alltid varit vi, så länge.

men som du skrev till mig förut så hittar vi tillbaka till varandra en vacker dag , det vill jag i alla fall , och då skrev du att du visste att det skulle bli så ..
Men en dag kommer jag att hitta lyckan någon annanstans och då hoppas jag att du äntligen har det bra och att du har gjort alla dom där sakerna som vi sa att vi skulle utföra tillsammans .
Mitt liv kommer aldrig att vara desamma utan dig , och hur långt borta vi än är från varandra så glömmer vi aldrig.

Dä du Sture

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0