Lita på?

Hej , sitter hemma hos min pappa och tar det lungt bara och funderar på hur mitt liv kunde ha sett ut idag om jag gjort saker och ting annorlunda.
Just nu så går mitt liv i vågor och jag vet varken in eller ut . Jag saknar men samtidigt så känner jag mig 
mer fri än någonsin.
Jag får göra vad jag vill , jag kan säga vad jag vill , jag kan laga vilken mat jag vill osv . Men varför finns det då ett stort tomrum som inte fylls ?
Jag ser alltid till att ha saker att göra för att få andra saker att tänka på . MEN jag sårar INTE människor på min väg mot helhet!! Det finns inte en chans att jag skulle såra min vän för att själv få må bra en kort stund .

Jag fattar faktiskt inte ens varför jag skriver det här , jag borde inte göra det ,
men jag antar att det kan vara skönt att lätta hjärtat ibland. Jag är inte ensam om att gå igenom det här , jag är inte ensam om att bli sviken av någon , och jag är GARANTERAT inte den sista heller .

Nu ska jag ta varje dag som den kommer , och jag ska göra någonting bra av mitt liv !
ska snart få lägenhet och jag bara älskar det ! ska bli så skönt att äntligen få någonting eget :)



My tears are fallin',
'Cause you've taken her away.
And though it really hurts me so,
There's somethin' that I've got to say...

Take good care of my baby,
Please don't ever make her blue,
Just tell her that you love her,
Make sure you're thinkin' of her,
In everything you say and do.

Take good care of my baby,
Now don't you ever make her cry,
Just let your love surround her,
Make a rainbow all around her,
Don't let her see cloudy sky.

Once upon a time,
That little girl was mine.
If I'd been true,
I know she never be with you.

Take good care of my baby,
Be just as kind as you can be.
And if you should discover.
That you don't really love her,
Just send my baby back home to me

Kommentarer
Postat av: Elina

Heja Lalla :D:D

2009-08-25 @ 11:28:50
Postat av: Anonym

Bra inställning!

2009-08-25 @ 14:40:23
Postat av: Simone

" MEN jag sårar INTE människor på min väg mot helhet!! Det finns inte en chans att jag skulle såra min vän för att själv få må bra en kort stund . " Det är inte så det är :/ Fyfan vad jag fick en klump i halsen när jag fick syn på låttexten, Lalla. Jag vet att du struntar i vad jag säger, men jag ber för din skull att du har det bra och att tjejorna tar hand om dig och får dig att le. Sandra berättade att hon hade läst sms'et jag skickade till henne om hur jag kände inför det här och dig. Jag känner så fortfarande, bara så du vet.

2009-08-25 @ 21:30:09
URL: http://simonemalm.blogg.se/
Postat av: Marielle

Gummsan då! Kom ihåg att jag alltid finns här! =) <3<3<3

2009-08-26 @ 13:08:49
Postat av: Mimmi

<3

2009-08-26 @ 14:20:18
URL: http://plnk.blogg.se/
Postat av: Jannice

Simone, du har förbrukat din rätt till åsikt. Dina val får stå för dig och som alltid blir det konsekvenser av det man gör. Vänner och vänskap slår allt, och de är något vi måste vårda.

2009-08-31 @ 13:41:41
Postat av: Simone

Jannice, oavsett vad folk tror och tänker så är jag inte en hjärtlös själ och detta var inget val jag gjorde i avsikt till att vara ond på något sätt. Jag vet att vänskap är det dyraste man har och att man ska vara rädd om sina vänner. Jag vet även att valet jag gjort är så fruktansvärt fel på många sätt och vis, och jag har pratat med Lalla hur mycket som helst efter incidentens högtid och vi har allt annat än bråkat då. Min rätt till att uttrycka åsikter må vara förbrukad i dina ögon, men trots det så känner jag att det är upp till mig att avgöra om jag vill förmedla mina känslor jämte Lalla och få henne att förstå att det inte är lätt för mig heller. Det är svårt att förklara och ännu svårare att förstå kan jag tro, men klart jag står för vad jag gör och allt ni säger både tar och sväljer jag. Med hull och hår. Stoltheten även så...



2009-09-01 @ 23:09:19
URL: http://simonemalm.blogg.se/
Postat av: jannice

Saken är den att du har tillåtit dig själv att känna. Man gör inte så. Vänskap slår kärlek, och nej, jag tror inte att du är medveten om det. Ser bara en massa tomma ord, det är ditt handlande som räknas.



Jag hoppas bara Lalla blir medveten om att ni två förtjänar varann! Hon är så mkt bättre än er och förtjänar de bästa!! Jag får rysningar, de hade lika gärna kunnat vara min karl.. Eller någon av dina "bästa vänners"!

2009-09-02 @ 10:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0