...............

Hej nu sitter jag här igen och gör absolut ingenting , ska nog gå ner och umgås med Mandy ,Sandra ,Danni och Mimmi snart. Det är alltid skönt att ha några axlar att luta sig mot när man behöver det.
Jag förstår fortfarande inte hur det kunde bli så här , det var verkligen ingenting som jag hade räknat med.
I helgen , ja vad ska man göra då ? allt blir så konstigt nu.

Jag vill vill villl vill men jag vet att jag inte borde . Jag vet att det skulle vara fel , för det skulle kännas så fel.
Det finns ju bara en , och jag kan inte ersätta den jag vill ha med någon annan, även om jag kanske skulle stäppa tankarna för en stund så skulle det bli så fel för mig..


if your not the one ?

Kommentarer
Postat av: jannice

Lalla! Du är för fin för all skit, du är för fin för dom där sakerna som ja väljer att kalla dom! Du förtjänar inte de dom ger, så försök o släpp och blicka framåt. Dom förtjänar inte din energi!!

2009-08-13 @ 00:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0