Vår.

Nu hoppas jag verkligen att våren är på väg :) Det har varit helt underbart väder i flera dagar nu :)

I helgen har det varit ganska lungt , umgåtts med vännerna Mikael , Elina mfl :)
Det har blivit någon vända på staden som vanlgt , men annars lungt ..

Imorgon tror jag det blir en solnings vända :) hoppas jag i allafall ..
Det skulle ABSOLUT inte sitta helt fel ;)

sitter och söker än massa jobb nu :) hoppas på att jag får något , är såå trött på att gå hemma hela dagarna utan ha att ha någonting att göra !:)

Nu ska jag söka vidare ..
 

Hej hopp !

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

jag har inte fått nått mail av dig..

Skicka bilder och inloggningsuppgifter så hjälper jag dig..



ha d bra, kram :)

2009-04-07 @ 22:17:36
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0