tror

Ja , vissa tror verkligen på allt snack som går ! hehe .
Svartsjuk ?
Ja det tror jag !

Jag har min vän , kan inte 2 vuxna människor få vara just det ? Vänner.
vi umgås mycket , men det betyder inte att vi är tillsammans för det . eller vad tycker ni ?
Jag tycker att folk ska sluta lägga sig i och sköta sina egna liv .
Jag har det bra och låt det få vara så .


som sagt jag har det bra med mitt nya .. :)



Idag har det varit lungt , varit med Elina på BT , hon har gjort en ny tattuering.

Sen åkte vi ner till garaget , sen käkade och nu är jag hemma :D hehe ..

Imorgon ska jag vara med Elina igen tror jag :)

Alltid lika skojigt :D:D



hej hopp


Kommentarer
Postat av: Elina

de är alltid lika rolig att vara med dig också sötnos! kan inte göra hjärtan på fredriks nya dator. men de ska vara ett iaf :D

2009-04-22 @ 13:46:42
Postat av: Sandra

Två vuxna människor får vara vänner ! Du ska inte ens behöva förklara dig . Vem är så korkad och inte accepterar vänskap hos två människor som faktiskt vill vara med varandra ? Jag tycker att de flesta borde förstå att ni inte skulle umgås om ni inte ville det . Om det dessutom är vuxna människor som påpekar det tycker jag att du ska hålla för öronen . Vart fan är världen påväg ? Det är tydligen strängt förbjudet att vara glad nu mer .

2009-05-04 @ 11:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0