Sol !

Hej , idag är solen framme ialla fall :) snart ska jag ut och känna om det är varmt också:)
Sen ska jag vidare ner i tvättstugan och dona med tvätten :)

Vaknade av att Jenny ringde och väckte mig :) Men det gör ingenting för det var så längesen vi pratade med varandra ..
Hon ska få pallra sig hit snart tycker jag :)


Vill göra om min blogg , men det kan ju bli lite svårt eftersom att jag inte vet hur man gör ..
Det är Emelie O som hjälper mig med det :)
http://emeliechristianthilde.blogg.se/ heter hennes blogg om ni blev nyfikna och vill gå in och kiki :)

Nu ska jag ner i tvättstugan :P hehe ..

skriver mer senare under dagen ..

hej hopp








Hej igen :D nu sitter jag framför datorn men ska snart sätta mig framför tven :D
Jag kände mig för att sätta mig här men vet inte riktigt vad jag ska skriva :)
Idag har jag haft det trevligt , solade , sen var jag med Elina , Mikis , Fredrik mfl i garaget :)
Nu ska jag käka frukt framför tven :D

Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0