Kärlek

Jag har träffat någon ny :)
Han är helt underbar , och NEJ han heter INTE Mikael ;)
Vi har roligt tillsammans och vi får se vad det leder till ..
HOPPAS bara att tjålet om att jag och min vän Mikis fortfarande skulle vara tillsammans slutar nu ..
orkar inte med att folk pratar en massa osanning om andra .

Idag har det varit lungt i alla fall, har umgåtts med min syster och donat en massa .
Men jag har mycket kvar att göra :) ni som läste inlägget från igår vet ju :) híhi ..

Hej hopp !


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud så spännande.. :) Va roligt för dig..

Föresten vart du nöjd med bloggen???



Kram

2009-04-15 @ 20:07:42
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tråkigt med skitsnack. Men du kanske får ta lite avstånd så din nya inte får för sig allt för mycket. Kanske inte några övernattningar ?

2009-04-16 @ 08:16:12
Postat av: Johan

SÅ SÖTT....

2009-04-17 @ 18:31:36
URL: http://www.lodismk.se
Postat av: Anonym

sandra som skrivit

2009-08-11 @ 23:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0