Hehe.

Det kommenteras mycket i min blogg ;) Jag har min ÄLSKADE vän och det är någonting som jag absolut inte skäms över !

Skulle uppskatta om ni/du vågade skriva era namn så kan vi diskutera saken .
Det är ju nu det bevisar hur mycket ni som skriver står för egentligen , och jag antar ett det inte är en av mina vänner som skriver eftersom att ni är inne på heeelt fel spår..

förstår inte varför folk inte sköter sg själva .


Fredag : Igår blev det några vändor på stan med mina vänner :)
Det var hur trevligt som helst .
träffade en massa folk och det var inte alls så folktomt som det brukar vara , antar att det är för att sommaren är på väg :D

nu ska jag glo på Harry Potter :D

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Nathalie

du vet att du kan kolla upp vem som ha kommenterat vad,kolla upp IP-nummret så ska adressen stå sedan. Kram

2009-04-18 @ 21:51:05
URL: http://nadeliiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0