Tiden..

Jag antar att tiden läker alla sår ... Eller ?


Fan grabbar:) jag har festat hela helgen , det är ingenting som är likt mig direkt. Men det ska bli ändring på det nu:)
hela mitt liv har förändrats och jag har fått känna på hur det känns att leva :D hehe ..
Det började med att vi var på lite fest i grängesberg , där var det födelsedagsfest för Emma :) Där körde vi en massa lekar mm ..
Sen fick man premiär åke med josse som Fick körkort samma dag :) grattis gumman..
Ja du sen for vi vidare mot solo:) Det var nice ..
full blev man också :)
sen var det läggdax i saxdalen ..

Lördagen började segt , va hemma hos mor mig största delen av dagen . slumrade till hela tiden m trodde ALDRIG att jag skulle piggna till . Åt lite pizza med familjen , sen var Josse där igen :)
Vi åkte till Grängesberg hem till Kronis (Amanda) och där var även Mandy :D det slutade med att vi satt och drack och spelade ölspel och blev snor fulla allihopa .. Haha

Hej hopp !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0