Nyår imorgon.

Hej , nu sitter jag här hemma hos Mikael och chillar lite:) Han kommer snart hem:) då ska vi äta massa tacos...
Tycker att det är såå skönt att vi är vänner ..
det finns ingen bättre vän !! han är bäst helt enkelt:)


Imorgon är det nyår :) kanske ska spendera den dagen med min bästa vän , eller kanske mina tjejer :D:D det visar sig ju :) ...

har varit med Josse idag också :D
tycket att det är så roligt att vara med henne ..
Sen så har jag bluggat lite teori så att jag får mitt körkort någongång :)
 
Saknar ju min Jennica! fan gumman , jag vill ju så gärna fira nyår med dig!!

Hej hopp ;)


Kommentarer
Postat av: IchO











Vill du bli av med din svartsjuka?



Hoppas att jag kan bli till hjälp, kolla mitt inlägg och lycka till!





www.IchO.webblogg.se

www.IchO.webblogg.se

www.IchO.webblogg.se

www.IchO.webblogg.se

www.IchO.webblogg.se

www.IchO.webblogg.se

www.IchO.webblogg.se

www.IchO.webblogg.se

www.IchO.webblogg.se

www.IchO.webblogg.se

www.IchO.webblogg.se

www.IchO.webblogg.se

www.IchO.webblogg.se

www.IchO.webblogg.se









2008-12-30 @ 23:03:34
URL: http://icho.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0