Nu är det Jul, Saknar!

Gud, jag älskar verkligen julen:) få pynta hemma baka och allt:)..
synd att min underbara stjärna Jennica inte får vara hemma bara .. Hon är uppe i Sälen och jobbar , jag är sååå glad för hennes skull ! Hon är verkligen värd detta!

Imorgon blir det att klä julgranen och så , sen så hade jag och Mikael tänkt att vi skulle baka pepparkakor på tisdag:)
bara massa mys;)

Ja jag har gjort det som jag trodde va omöjligt ! men jag börjar nog kanske att känna någonting igen . Jag vill det inte , men jag tror det kommer ..
Ja vad ska man säga . bra va det iallafall !


Kärleken gör stora ärr på mitt hjärta , ärr som aldrig kommer att försvinna utan sånna som jag kommer att få leva med hela livet , sånt som kommer att påvärka nästa förhållande .
Jag måste nog bara lära mig att leva med det , och med tiden så lär jag mig att kontrolera det ...
Kärleken är någonting som jag antar att alla behöver . men jag fattar inte hur man kan tillåta sig själv att vara olyckligt kär. Jag fattar att man inte vet vad man ger sig in på första gången . men det är inte värt det andra .

Jag tror att det finns en för alla , det tvekar jag inte på , men det gäller ju bara att hitta den ..
och jag antar att man måste prova sig fram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0