Lycklig ! Mina underbara vänner :)

Igår hade vi hur kul som helst ! Jag , Mikael , min underbara Jennica , Fredrik , Marcus(bingo) , liljebjörn och Danne .
Vi åkte ut till flygfältet och skulle sladda runt lite som vi brukar göra varje år .
Men vi missade den lilla detaljen att dom hade satt upp kameror :S

nyx kom och det blev ett JÄVLA liv :S haha ..
vissa la benen på ryggen och sprang , andra skrek och skällde på nyx grabbarna av vissa anledningar :)
sen kom farbror blå (polisen) och pratade lite vuxen snack med oss om vad man får och inte får göra :S hehe

Inga böter eller så som tur var , bara laga grinden som "någon" lyfte av . snälla poliser det :)

Sen blev det sladda i stan istället , jag var lite rädd men jag tog inte tag i ratten som jag brukar vara bra på att göra när jag blir närvös :)

Sen åkte vi hem och glodde på en film , va hemma typ 5 , låg vaken till typ halv 8 :S hehe .
 

Nu sitter jag här hemma hos far min , vi ska förhoppningsvis spela lite kort snart . jag och Anita vill det iallafall :)

Sen så hade jag , Julia , Sandra och Mikael tänkt att åka ut och glida lite bobb och busa i snön :) hehe .
alltid lika roligt med MINA grabbar :D


Jennica: Du vet att du har funnits för mig i alla väder under den här tiden ! Du är guld för mig !!
Vad skulle jag göra utan dig !
Kommer sakna dig som FN när du åker till sälen !!! Jag kommer med nästa tåg :P hehe . 
Du och jag hjärtat mitt !!! love yaa :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0