Fredag .

Vad händer ? jag vet inte hur jag ska kontrolera alla tankar som kommer upp i mitt huve !
Jag hatar verkligen mina pms atacker ! Jag är elak och jag känner det i hela kroppen !
Jag vet inte vart jag ska göra av all den ilska som kommer .
Kanske bara svälja ? men det går ju inte , för gör jag det så slår det tillbaka på mig sen , och då är det värre .
jag är arg och elak 3 veckor i månaden . jag vill inte att det ska vara så .
man mår inge bra av att vara elak hela tiden ...



Jennica - Du vet att du är min andra halva ! och jag älskar dig så mycket min underbara vän !
vad ska jag göra nu när du försvinner till sälen ., jag kommer att bo i min telefon har jag en kännsla av :) haha ..
love iaa girl !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0